Налаштування та встановлення


Встановлення

Встановлення мапи здійснюється таким чином:

1. Відкрити архів [OMSI 2]_Map_Mahistral'ne_2_0_24

2. Відкрити папку "Files"

3. Вміст папки "Files" скопіювати в кореневу папку OMSI 2 (наприклад: D:\Games\Steam\ steamapps\common\OMSI 2)

4. Не забудьте поставити один із Hof-файлів. Відмінності між ними - це мови та автобуси, що підтримуються. Для цього в корені архіву відкриваєте папку "HOF". З папки «HOF» в папку з Вашим автобусом скопіюйте файл Mahistral'ne.hof або аналогічний йому мовний та історичний .hof, що підходить Вашому автобусу (наприклад, D:\Games\Steam\steamapps\common\OMSI \Vehicle\1_PAZ_3204_02).

5. Запуск мапи– натискаємо «Завантажити мапу без автобусів», інакше мапа у списку у Вас не з'явиться!


Налаштування гри перед запуском мапи

Перед грою на мапі рекомендуємо налаштувати OMSI 2. Налаштування такі самі як і у мапи "Коцюбинськ".

Увага! Для слабких ПК рекомендуємо скористатися пресетом "Kotsyubyns'k_low_PC" або "Kotsyubyns'k_low_low_PC", вибравши його у вкладці основних налаштувань!

Виберемо пункт "Завантажити налаштування", далі вибираємо "Kotsyubyns'k_low_PC"

Головні налаштування на які варто звернути увагу:

Вкладка "Трафік та пішоходи":

Незапланована та запланована техніка, коефіцієнт дорожнього руху, припаркованої техніки:

- норм ПК - граєте з налаштуваннями як хочете.

- слабкі ПК – ставимо все, як на скрині нижче.

Пріоритет розкладу:

1-нічого не їздить (Рекомендується для дуже слабких ПК)

2-автобуси (Для слабких ПК)

3-автобуси+службові автобуси

4-додає все інше

Використання зменшеного АІ-списку:

- якщо не скачали потрібний трафік – галочку ставимо.

- якщо докачали всі потрібні трафікові автобуси - галочку знімаємо.

Максимальна кількість людей та пасажирів:

- Для слабких ПК – оптимальні значення на скрині.

- Для сильних - граємо як хочемо.

Вкладка "Графіка":

1. НАЙГОЛОВНІШЕ - КІЛЬКІСТЬ КАДРІВ - 200!!!

2. Забираємо свічення від сонця.

3. Кількість полігонів, що завантажуються, рекомендую ставити на 1, незалежно від ПК!!!

4. Дальність промальовування – 250-300 метрів – оптимальне значення!

5. Дим і Контур ефект - прибираємо на слабких системах!

6. Складність карти та об'єкта - з ними граєте на розсуд!

7. Відображення в рельєфному часі – дзеркала – на слабких ПК вирубуємо.

Вкладка "Графіка Додатково":

Для слабких ПК рекомендуємо поставити значення як на скрині, крім пам'яті!

На інших ПК граємо на Ваш розсуд.


Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати